3 MEI 2012

Thursday, May 03, 2012


Hi…
J
Ape Khbr?
Hope kowg cht2 jew…
Semenjak akhir2 ni,idop aku terasa kosong…
Sunyi tanpa cinta n peneman di hati…
Aku pun nk dicintai gak oleh seseorg..
Susah aku nk mencari seseorg yang mampu membuat aku bahagia…
Aku sbnrnye dh bnyk kali menyakiti hati2 owg di sekeliling aku…
Aku x sanggup menyakiti hati owg lagi…
Aku bnyk kali menipu perasaan owg…
Aku sbnrnye x mencintai mereka tapi aku bnyk mainkan perasaan tanpa aku sedar…
Aku ingin kembali ke pangkal jalan di mana aku bermula…
Aku ingin jadi Azuar Fahmi yg dulu…
Yang ingin mencintai seseorg wanita dengan penuh perasaan…
Aku ingin mencari diri aku yg dulu…
Kepada owg2 yang pernah kapel ngan aku,aku mintak maaf bnyk2…
Aku mungkin bukan yg terbaik utk kowg…
Dan belum lagi mampu menjadi yang terbaik utk kowg…
Aku sygkan kowg semua…
Tu yg mampu aku cakap n aku x pernah lupekan kowg yg pernah masuk dalam hidup aku…
Kepada ARIFA ARIFF,thanks sbb jadi awekku yg terbaik…namun aku x mampu membahagiakan kau…
Kau sentiasa setia ngan aku n selalu mencintai aku..Aku mungkin terpaksa lepaskan kau untuk mencari lelaki yg lebih baik dari aku…
Terima kasih gak sebab banyak kali tolong aku…

Kepada Dhia,aku ucapkan banyak2 terima kasih kepada kau sebab sentiasa menemani aku selalu…walaupun kter pernah kapel sekejap,tapi aku sentiasa igt kat kau…
Aku hargai ape yg pernah ko buat utk aku dulu… n sekarang…mungkin kau pun patut dapat laki lebih baik dr aku…
Kepada Scya,aku tahu kau anggap aku sbg abg tapi aku x leh anggap ko sbg adik sbb aku x pernah ade perasaan mcm tu kat kau…Mungkin kau nk jauhkan diri kau dr aku sbb aku bnyk kali mintak kapel ngan kau kot…
Ape2 pun terima kasih sebab pernah masuk dalam idop aku…
Kepada Tiara,aku x pernah mintak kapel ngan kau,tapi sebenarnya aku pernah menaruh hati kat kau n last2 kau jauhkan diri kau dr aku sedikit demi sedikit…aku x kisah pun semua tu n aku rase aku hanya mampu menjadi kawan kau jew…
Kepada Nasz,kau pun idopla bahagia bersama kenangan kau tu…aku pun bukan laki sesuai utk kau dulu dan pada masa akan datang…terima kasih sebab pernah luangkan masa bersama aku dulu…
Kepada Bella,aku taw ko mencintai laki len…tapi satu jew aku mintak,tlg jgn menkan laki atas dasar kepentingan kau sendiri…cukupla aku terkena dan aku xnk laki len merana sebab kau…
Kepada Julia,mintak maaf sebab aku tipu kau…aku x sanggup nk bgtaw perkara sebenar kat kau…
Dan kepada nama2 yang aku x sebut,aku mintak maaf n aku harap kowg bahagia bersama insan tersyg…
Tu jew aku mintak…
Selamat Malam…
See Ya…
J

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images