6 FEB 2013

Monday, February 25, 2013


ASSALAMUALAIKUM…
Apa khabar?
Ari ni aku nak cerita pasal seseorang yang agak kurang ajar bagi aku…
Nama manusia ni M…
Aku nak cerita kat sini pasal keje biase jew…
Tapi dengki dia mengalahkan orang lain…
Aku senang jew…ko ingat kiteorg kuli batak kau ek…
Lain kali kau nak follow kiteorang…
Aku cakap aku x kerja…
Senang jew…
Jangan nak jadi bangang abadi…
Senang kan…tu jew aku mintak…
Jangan jadi bangang abadi…
Jangan ko nak tambah masalah aku…
Aku tengah serabut ni…ko tambahkan lagi serabut aku…
Celaka punye orang…
Aku blacklist dh ko dalam idop aku…
Dahla kedekut…cerita macam sial…
Ni ade lagi satu kisah…
Nama perempuan ni A…
Aku ni bodoh agaknya…
Pergi luahkan perasaan kat dia…
Apela aku ni…
Hahaha.,.
Benda dh jadi kan,,
Buat ape aku nak menyesal…
Dia ckp apew???
Bwu belajar nak terima aku???
Hehehe…
Nak tergelak aku…
Maaflah awakkkkkk….
Saya x termakanla kata2 awk…Sye x bertwitter…tapi sye tulis kat mana2 yang sye nak sbb sye taw laman sosial ni awk ade…
Hahaha…
Sye malas dh..
Bkn awk dgr pun apew yang sye cakap…
Lagi block adela…
Ok fine…
Aku terima…
Hahaha…
Macam seseorang tu,…dulu ye2 jew block aku…
Last2 cntct aku balik…
Macam apew jew…
Sibuk dengan masalah abadi dia…
Xpewla…aku halalkan apew yg pernah aku bagi ko k.,..
Sokeyh…
Hidup kena teruskan walau ape pun…
Takkan aku nak bunuh diri pasal ko kan…
Hahaha..
Tu bodoh namanya…
Aku teringatlah kata-kata kau…
Aku sama macam laki yg kau kenal…
Alhamdullilah…sebab apew aku bersyukur?
Sebab aku bersyukur dilahirkan sebagai lelaki…
Memangla laki sama…xkan laki lain2 lak kan…
Huhu…
Xpewla…ko pun sama jew ngan pempuan yang aku kenal..
Bajet baik…n ego…
Tula diri ko n pempuan lain,..
Sama jew…
Xpewla…ko block la aku kat semua laman sosial…
Aku redha jew…
Saja aku bg salam tiap2 ari…
Sbb aku rase lega dapat bagi salam…
Okla…
Buang masa aku jew cerita pasal kau…
Useless once again…
Moga aku berjumpe lagi bek dari kau…
INSYAALLAH…


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images