6 JUN 2012

Tuesday, June 05, 2012


Hi guyz!!!
Dh berhari2 aku x tulis kat blog ni..
Ape khbr kowg semua?
Hope kowg cht2 jew..
bersamaan 29/5/2012 aku telah berjaya menghabiskan kelas lakonan aku…
Aku memegang watak utama sebagai Zack yang menuntut ilmu hitam dan ingin membalas dendam kepada kawan2 dia yang selalu menyakitinya…
Ini satu pengalaman baru buat aku…
Satu pengalaman menjadi watak utama dan satu lagi memegang watak antagonis…
Susah sebenarnya nak pegang watak ni…bagi aku amat berat…
Tapi alhamdullilah…aku berjaya jugak atas tunjuk ajar guru lakonan aku iaitu Encik Rosdeen Suboh…
J
aku pun berpuas hati dengan lakonan aku namun tetap ada beberapa perkara yang perlu aku baiki…
aku semenjak akhir2 ni aku agak tension sebab exam n sebab lain…
aku dh pun tekad dh malas nk kwn ngan seseorg sebabkan beberapa perkara yg aku x leh nk accept…
bnd tu terpulang pada dier…
sekarang aku tgh hadapi exam…final exam lak tu,,,
ok la guyz…
see ya soon…
doakan yg terbaik utk aku k…
J

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images