Kembali lagi!

Thursday, April 14, 2016

14 April 2016 - Huk huk huk! Berhabuk gila blog aku ni. Dah berapa lama aku x update. Banyak transformasi berlaku dalam hidup aku semenjak beberapa tahun ni. Dulu boleh nampak sangat kebudak2an  apa yang aku update.

10hb lepas is my 25th anniversary. Sekejap betul masa berlalu kan. Pejam celik pejam celik je. Bermacam ragam dan asam garam kehidupan dah aku rasa. Yang paling penting, pengalaman hidup. Apa yang kita kecapi n apa yang kita belajar dari kesilapan kita. Ada pahit dan manis.

Tapi aku bersyukur sebab hidup aku dipenuhi dengan kawan2 yang baik, keluarga yang baik dan tempat kerja yang baik. Bersyukur gila.

Aku cuba untuk kembali ke dunia blogging sebab dah lama rasanya aku x menulis. Selalunya aku menulis untuk rakyat marhaen. Kali ini biarlah aku menulis untuk diri aku.

~To be continued~

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images