15 FEB 2013

Monday, February 25, 2013


Salam…
Aku dalam perjalanan untuk mengambil lesen n membeli handphone baru..
Buat masa ni dua benda ni penting bagi aku…
Lesen sebab aku boleh bawak motor memandangkan aku ade kelas malam…
N handphone baru untuk kepuasan hati aku sendiri supaya lepas ni aku x payah beli lagi handphone baru…
Law aku nak tkar pun maybe makan masa yg lama disebabkan faktor kepuasan hati aku…
Sebab tu aku tgh berjuang sekarang ni…
Law nak tunggu harga jatuh mmg susahla sbb benda dier mmg susah jatuh…
Untuk ceritakan perjalanan ini cgt pun x bleh…
Sebab aku x beli lagi handphone tu…
So kenalah tunggu aku beli…
N lagi satu aku survey dulu mana2 seller atau kedai yg memberikan aku offer yg menarik
Serta murah…
Sebab faktor yg pertama adalah disebabkan oleh bajet..
Kedua…aku mampu dpt free gift tanpa membelanjakan banyak duit ke arah itu..
N aku juga survey harga yang menarik utk barang2 mcm flip case n screen protector…
Aku juga banyak bertanya pada org yg ade pengetahuan pasal hp ni…
Baru aku taw AP set ni sebenarnye xde beza ngan Ori set…
Tapi bg aku elok beli ori terus sbb aku waranti leh bwk g mana2 centre…
Manalah taw kan emergency case aku ade kat sungei wang kew..
Leh aku trus g centre…
Doakan semoga aku mendapat apa yg aku nak…

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images