Aku Kembali!

Sunday, December 28, 2014



17 Okt 2014 - Aku mendapat ijazah sarjana muda. Alhamdullilah tak terkata pada semua yang menyokong aku selama ini..Aku berusaha sedaya upaya membalas jasa semua yang banyak membantu aku sepanjang tempoh 3 tahun pengajian aku ni. Lama benar rasanya tak update ape2 dekat blog ni.. Ari ni aku kembali bersemangat untuk menulis..dan inilah mukadimah aku setelah sekian lama...Sebelah tu mak aku.. Dia banyak bagi sokongan selama ni.. Tak terdaya nak balas ape2 dekat mak kecuali segulung ijazah je...Walau ape pun terima kasih banyak2 kepada keluarga, kwn2 aku dan tidak lupe cikgu2 sekolah rendah hingga menengah dan juga pensyarah yang banyak memberi tunjuk ajar kepada aku selama ini... Thank you so much!!!



Jadi tinggal lagi beberapa hari kita akan meninggalkan tahun 2014... so dlm post seterusnya, aku akan berkongsi apakah pengalaman dan perjalanan aku sepanjang 2014 ni dan apakah azam aku pada tahun 2015... Jumpa di post yang seterusnya... Assalamualaikum

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images