28 FEB 2013

Thursday, March 07, 2013


Salam…
Semalam aku g Tesco n ternampak satu kdai yg paparkan leh pakai rebat utk smartphone…
So niat aku nak tanya pasal Note II..seller tu ckp dier akan bg sekali pakej ngan screen protector n casing…
Last2 dier suggest HTC Butterfly…
Aku ade terbaca pasal hp ni sebenarnye…
Agak menarik gak sebenarnya
Tapi mungkin aku tertarik ngan Note II sangat smpi aku tutup mata pasal hp yg satu tu.
Aku pun belek2 la hp tu…
Belek punye belek …berkenan di hati…
Walaupun niat di hati nak pakai Note II tapi aku nak cube sesuatu yg baru…
Semalam aku cume memberikan deposit kepada seller tu…
Disebabkan aku x bawa rebat n segala dokumen yg diperlukan…
So ari ni aku akan ke sana utk mengambil smartphone HTC pertama aku…
Dan akhirnya aku berjaya mendapat HTC Butterfly…
ALHAMDULLILAH…puas hati aku…
Walaupun x sehebat Note 11… tapi aku masih berpuas hati sbb laju…
Skrin terang…
Walaupun icon dier x menarik mcm Samsung tapi ape ade hal..
Benda leh customize…
Lepas aku customize pakai next launcher…
Trus ok design skrin hp aku…
Hehe…
Aku pun trus belek2 powerbank yg murah kat Mudah.my
Akhirnye ade gak yg tawarkan harga murah…
RM 75 (jenama Yoobao 11200mAh)
Murah kot…
Warranty 6 bulan..
Trus aku beli hari itu gak…
Complete gak akhirnye…
Cume tinggal nak tukar screen protector anti-fingerprints n casing yg lebih elok…
Lepas tu aku lega…

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images