8 MEI 2013

Wednesday, May 08, 2013


Assalamualaikum…
Apa khabar korang?
Aku cube untuk mengupdate blog aku ni…
Seriously blog aku xde pembaharuan..
Aku pun mcm malas nak tukar design sbb design yg skrg ni nampak cntik..
Skrg ni nak buang mana yang x patut n cube minimizekan blog aku ni..
For sure ni adalah minggu kesebelas aku dlm semester 4..
Tinggal lagi tiga minggu lagi sebelum aku exam..
For sure aku nak kena merangka semua yg perlu terutamanya assignment aku yg banyak..
Start this week aku nak kena mulakan assignment aku..
Banyak yang terbiar…                            
Planning kena betul…
Ape pun aku cuma harapkan kesinambungan dlm assignment aku nanti…
Maksudnya tiada tergendala lagi..
Hujung bulan semua kena settle…
Malas nak tangguh lagi..
After diz semester, aku akan menjalani kehidupan as a praktikal student…
How my life will be as a practical students…
Its depends on how I’m adapt to the new environment…
So nak siap2 ke kelas, later on aku akan update lagi ape yg patut..
See ur guyz!!!
Assalamualaikum..

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images