6 MEI 2013

Wednesday, May 08, 2013


Hi guyz…
Ape khabar korang semua?
Sekarang ni aku menjalani kehidupan sebagai pelajar semester empat…
Ape yang aku rase ialah x sabar nak habis belajar…
Ari tu aku temankan mmber aku beli DSLR…
Fuh..jeles tu ada..
Tapi tak apalah…kesabaran tu penting..
Aku rase kesabaran aku ni masih lagi terbatas…
Bile dah ada duit nanti baru aku akan beli kamera gak…
Tapi sebelum tu aku akan amik lesen..
Tu yang lagi penting bagi aku..
N tadi aku dpat kasut jogging dari abang aku…
N kemungkinan aku akan dapat hadiah lagi dari kawan aku…
Hehe…
Rezeki masing2 kan…
Syukurlah ALHAMDULLILAH…
Lepas ni aku akan fokus kepada yang x abis lagi…
Praktikal lagi..
Lepas ni fokus aku nak amik lesen..
Doakan aku berjaya ye..
Okla semoga korang menjalani kehidupan yang bahagia..

Jumpe di post akan datang…

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images